Stránky

17. decembra 2016

MANDLOVE PECIVO


Uz som toho "mandloveho" vela skusila, ale toto je jeden z tych najlepsich receptov, aky som kedy vyskusala. Je velmi jednoduchy, bez pouzitia tuku a chutovo... no hotovy raj pre tych, co maju radi mandlove kolaciky.

Suroviny na 20 ks:

125 g na jemno mletych mandli
125 g praskoveho cukru
pol cajovej lyzicky medu
1 bielok
1 cajova lyzicka mandloveho likeru (alebo aroma)

Zo surovin vymiesime hladke cesto. Urobime sulok sirky 3 cm a nakrajame na 4 cm dlhe kusky. Kazdy polozime na plech s papierom na pecenie a nechame kolaciky takto schnut 6 hodin. Ja som si ich pripravila doobeda (ich priprava zaberie len par minut) a poobede isli do rury :-) .


Po uschnuti pecieme pri 180°C 10 minut, kym zacnu chytat farbu.
Vo vnutri zostanu lahodne makke.
Mozeme posypat praskovym cukrom.
Ja som na kolaciky dala este pred pecenim kandizovane ovocie.

Dobru chut!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára